شعر های عاشقانه

نوشته هایی که هیچ جایی نمیتونید مثل اونو پیدا کنید

شعر های عاشقانه

نوشته هایی که هیچ جایی نمیتونید مثل اونو پیدا کنید

شاید

شاید هرگز در باور ادمیان نمیگنجد

که وقتی یکی از بهترین و نزدیکترین عزیزانی که در کنارمان زندگی میکند

 را به باد فراموشی بسپاریم

اری این رسم زندگانیست

 فراموش میکنیم و فراموش میشویم

واین حکایت تلخ روزگار است

شاید هرگز باورم نبود که بتوانم فراموشش کنم

 اما اینک میبینم هروز خاطراتش بیشتر به گوشه ی خاک گرفته ی ذهنم فرو میرود

 و همه ی ترس من از زمانیست

 که دیگر نتوانم ان همه زیبایی که روزی به شوقش میزیستم را

به یاد بیاورم

آه ای زندگی با رویاهای زیبای من چه کردی

چگونه بر ذهنم گرد فراموشی و مردگی پاشیدی

 که هرچه می اندیشم جز چند خاطره ی مدید 

 از ان روزگاران عشق و سر مستی به خاطر نمی اورم

خاطرات فراموش شده ی من دلم میخواهد 

 بار دیگر با تمام وجود باز هم مو به مو مرورتان کنم

 و از یاد اوریه ان همه خوشی و سرمستی لبخندی تلخ از بر لب بیاورم

نظرات 4 + ارسال نظر
پسر آریایی دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:22 ق.ظ http://aria2009.blogsky.com

سلام

وبلاگ خیلی خیلی قشنگی داری. نوشته هاش که خیلی قشنگه
با اجازه من لینکت کردم اگه دوست داشتی به منم سر بزن به سرزمین آرزوهای من

منتظرتم...

پسر آریایی دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:08 ب.ظ http://aria2009.blogsky.com

سلام
مرسی که اومدی از بابت لینک هم ممنون
. . . . ¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶
. . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶
. . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶[قلب]

راستش من یه چند روزی میرم مسافرت نیستم نمی تونم بهت سر بزنم اما هر موقع برگشتم و اومدم نت حتما بهت سر میزنم

صمد دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:09 ب.ظ http://www.samaddaneshmand.blogsky.com

سلام
کارش نمیش ود کرد...این چنین است روزی روزگاری ما در گذر زمان هم همه چیز را میس شود از یاد برد یا به تدریج همه چیز را به یاد آورد

دینا دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:41 ب.ظ http://onlymath.mihanblog.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.خوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووبی؟من که خوب نیستم!!!.راستی مرررررررر۳۰ که سر زدی بهم.راستی یه سوال داشتم.اینکه چه جوری روی وبلاگ موسیقی میزاری؟ممنون اگه راهنماییم کنی!ولی فکر نکنم میهن بلاگ این قابلیتو داشته باشه؟درسته؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد