شعر های عاشقانه

نوشته هایی که هیچ جایی نمیتونید مثل اونو پیدا کنید

شعر های عاشقانه

نوشته هایی که هیچ جایی نمیتونید مثل اونو پیدا کنید

ای کاش

ای کاش کنارم بودی

ای کاش یکبار دیگر نگاهم در نگاهت گره میخورد

ای کاش بار دیگر با گرمای وجودت به دستان سردم گرما میبخشیدی

ای کاش صدای زیبایت بار دیگر در روح و جسمم طنین مینداخت

ای کاش بار دیگر دست در دست تو

در کوچه های آرزو قدم میزدیم

ای کاش یکبار دیگر با تو در اسمانها پرواز میکردم

تا تمام کسانی که مرا روزی دیوانه خطاب میکردند

و میگفتند تو هرگز بر نخواهی گشت

یکبار دیگر تورا کنار من ببینند

و ببینند فرجام انتظارم را..............

و بدانند که من کنار تو خوشبخت ترینم

شاید اینبار جادو عشق را باور کنند

اما فقط شاید..................

نظرات 3 + ارسال نظر
امیرحسین دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:32 ب.ظ http://jurvajur.blogsky.com

سلام دوست عزیزم
اگه مایل به تبادل لینک هستی لطفا منو با عنوان
جورواجور
لینک کن. بعد بیا تو وبلاگ من تو بخش نظرات بگو تا لینکت کنم. ممنون.

گل یخ دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:18 ب.ظ http://tasnif.mihanblog.com/

سلام ایدا جونم
مرسی عزیز.مُنم از نوشته های پر احساست لذت می برم...
من که فعلا احساسم قاطی کرده و طول می کشه تا درست بشه و بتونم شعر بگم:(

شاد باشی و عاشق..

پسر آریایی سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:18 ب.ظ http://aria2009.blogsky.com/

سلام

آره خوب بود خوش گذشت جای تو خالی
آپ قشنگی بود مث نوشته های قبلیت

مرسی که اومدی پیشم ببخش که خبرت نکردم می خواستم امروز بیام که خودت اومده بودی
بازم مرسی ازت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد