شعر های عاشقانه

نوشته هایی که هیچ جایی نمیتونید مثل اونو پیدا کنید

شعر های عاشقانه

نوشته هایی که هیچ جایی نمیتونید مثل اونو پیدا کنید

غروب

و غروبی دیگر

مث هر روز و هنوز

خسته ام باور کن

تاب خندیدن نیست

نای خندیدن نیست

میروم میدانم

 تو بیندیش پس از مردن من

چه کسی خواهد دید

شوق بودن را در چشمانت

چه کسی میگیرد

چه کسی میخواهد

گرمی دست تو در دستانش

میروم میدانم

شاید امروز غروب

که هوا پرشود از بوی نسیم

و بگیرد دل یک کودک از تنهایی

و بفهمد که دگر من رفتم

شاید ان لحظه ی شیرین پر از تنهایی

سر من پر شود از سودایی

که بخواهم که بمانم

وبدانم که

فرصت ماندن هم نیست

میروم میدانم

.......

نظرات 2 + ارسال نظر
shabshekan دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:03 ب.ظ http://mojebigarar.blogfa.com/

مردم استبداد دینی حاکم بر ایران را نمیخواهند.
مردم ایران خواهان اتمی و نقض حقوق بشر نیستند بنابراین از تحریم ها که با هدف وارد کردن فشار بر صنایع انژری و بانکداری ایران و فلج کردن سپاه پاسداران که شریان اقتصاد ایران را در دست دارد, صورت می گیرد موافقت می کنند و از آن حمایت می کنند
پول نفت چی شده خرج بسیجی شده
مقاله تحریمها اقتصاد ایران را فلج کرده است
http://www.box.net/shared/b64ri0p52p

sara شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:25 ب.ظ http://dontcry.blogfa.com

!برای رسیدن به تو پا پیش گذاشتم !
خودم را قسمت کردم !
تو را سهم تمام رویاهایم کردم !
انصاف نبود ...
تو که میدانستی
با چه اشتیاقی خودم را قسمت میکنم
پس چرا ...
زود تر از تکه تکه شدنم جوابم نکردی !
برای خداحافظ خیلی دیر بود !
خیلی دیر ... !

سلام عزیزم مطالبت خیلی قسنگ بود اگه با تبادل لینک موافقی به من بگو تا با چه اسمی لینکت کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد