شعر های عاشقانه

نوشته هایی که هیچ جایی نمیتونید مثل اونو پیدا کنید

شعر های عاشقانه

نوشته هایی که هیچ جایی نمیتونید مثل اونو پیدا کنید

مشغله

من گمان می کنم که در پایان زندگی بزرگترین مشغله ام این باشد

که در زندگی تا چه حد از عشق برخوردار بودم؟

چه کسانی به من عشق ورزیدند؟

چه کسانی را عزیز داشتم؟

من ادعا نمیکنم که رفتار عاشقانه در تمام اوقات امکان پذیر یا حتی صحیح است

من نمی گویم وقتی احساس محبت و عشق نمی کنید رفتار عاشقانه داشته باشید

حرف من این است : که عشق از قلب خود ما آغاز می شود ویک انتخاب است

برای اینکه زندگی را از عشق لبریز کنیم

باید عشق را پاداش خودش بدانیم

در حقیقت محبت کردن هم به اندازه محبت دیدن خوشایند است

اگر در جستجوی زندگی سرشار از عشق هستید

منتظر نباشید که زمین با تمام ساکنانش شما را به آرزویتان برساند

در واقع عشقی که خواهان آن هستید

از قلب خودتان آغاز میشود

وقتی تصمیم های عاشقانه اتخاذ میکنیم و زندگی خود را از عشق انباشته میکنیم

متوجه میشویم که اطرافیانمان با هم مهربان تر و عاشق تر شده اند

واین چرخه عشق است

چرخه ایی که از خود ما آغاز میشود

اما آنچه باعث رشد یک زندگی عاشقانه است

تمایل ما به ماندن در فضای عاشقانه

و پاسخگویی عاشقانه در لحظه های دشوار است

چون عاشق ماندن در لحظه هایی که همه چیز سیر عادی خود را طی می کند

کار دشواری نیست

و در آخر از شما میخواهم این جمله را برایم کامل کنید

من وقتی عشق می ورزم که.......................

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد