شعر های عاشقانه

نوشته هایی که هیچ جایی نمیتونید مثل اونو پیدا کنید

شعر های عاشقانه

نوشته هایی که هیچ جایی نمیتونید مثل اونو پیدا کنید

متن عاشقانه

امشب باید بروم

همه چیز محیا است

کوله بارم را بسته ام

امشب با همه چیز و همه کس وداع کردم

به جز ................

اما باز امید وصال توان کوچ را از من گرفته

من باید منتظر بمانم

تا آن روز که باری دیگر دستگیره قلبم رابرهم بزنی  

و من مشتاق دروازه قلبم را به رویت بگشایم

و ببینی که بر تمامی دیواه قلبم اسم زیبای تو حکاکی شده

و صدای زیبا تو در تمام قلب طنین انداز شده

 و تمام فضا را عطر وجود تو پر کرده

و آن روز است که تازه میفهمی

هرگز هیچ کس به جز تو در این بارگاه قدم نگذاشته

نه من توان رفتن را ندارم

من باز هم منتظرت خواهم ماند.................

 

نظرات 1 + ارسال نظر
من خودم و مسعود یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:42 ب.ظ http://3tadoost.blogsky

ای بابا همشهری چرا اینقدر گرفته ای

سلام خوبی اقا مسعود مرسی که بهم سرز دی
شرمنده که بهت سر نزدم
اخه ادرست رو اشتباه نوشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد