شعر های عاشقانه

نوشته هایی که هیچ جایی نمیتونید مثل اونو پیدا کنید

شعر های عاشقانه

نوشته هایی که هیچ جایی نمیتونید مثل اونو پیدا کنید

سلام

سلام خدا جونم دوباره من اومدم 

 بایه دنیا دلتنگی

میخوام از اون چیزهایی که 

 یه عمری میدونستم و بهشون عمل نکردم بگم

از اون روزهایی که سرکلاس ازت برام گفتن 

 و منم یاد گرفتم

اما نه برا زندگی فقط برا امتحان آخر ترم

از اون روزهایی که صفحه دلم 

 سیاه و سیاه تر شد

از اون روزهایی که هر روز 

 ازت دور و دور تر شدم

از اون روزهایی که غرق گناه بودم 

 و سعی میکردم یادت نیفتم

از اون روزهایی که دلتنگت بودم 

 ولی دیگه روی بازگشت نداشتم

از اون روزهایی که میخواستم  

جای خالیتو تو زندگیم با دوستام پر کنم  

اما هیچ وقت نشد

ومن روز به روز تنها تر شدم  

و جای خالیتو بیشتر احساس کردم

هر کی اومد دلتنگیام رو کم کنه 

 یه زخم بدتر رو دلم گذاشت و رفت

الان من برگشتم نا امید ودلشکسته  

میدونم مثل همیشه وقتی غم دارم اومدم سراغت

نمیدونم شاید تو هم دلت از من گرفته ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،

امروز بعد از مدتها نماز صبح مو خوندم 

 آخه به یه عزیزی قول داده بودم سر نماز صبح دعاش کنم

نمیدونم چند روز چند ماه یا چند سال ازت فاصله گرفتم

امامن میخوام تموم این فاصله ها رو با یه توبه بر دارم

خدا جونم منو میبخشــــــــــــــــــــــــــــی؟؟؟؟؟؟؟

 

نظرات 1 + ارسال نظر
رحیم جمعه 1 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:46 ب.ظ http://DLALL.TK

سلام دوست عزیز

حرفهام رو ساده نگیر، لطفا

وبلاگ تو دیدم خوشم آومد
بهتره از وبلاگت واسه خودت کسب درآمد کنی خیلی ساده است
با عضویت در اینجا 5 هزار تومن جایزه میگیری و برای هر فروش پورسانت دریافت میکنی
http://93.org/42
وبا عضویت در اینجا بنر نمایش میدی و برای هر کلیک 500 تومن میگیری اینم خوبه
http://93.org/43
ببخشید که وقتتون رو گرفتم
هر سوالی بود در خدمتم

به ما هم یه سری بزن و لینک خودت رو تو قسمت لینک بده ثبت کن
این به خاطر توست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد