شعر های عاشقانه

نوشته هایی که هیچ جایی نمیتونید مثل اونو پیدا کنید

شعر های عاشقانه

نوشته هایی که هیچ جایی نمیتونید مثل اونو پیدا کنید

دلتنگ

دلتنگم

دلتنگ آنکه غرورم را  

فدای خود خواهی هایش کرد

دلتنگ آنکه هرگز نگاهش  

به چشمان عاشقم نبود

دلتنگ آنکه عمیق ترین زخم ها را 

 بر قلبم به یادگار گذاشت

دلتنگ آنکه فرصت کمی 

 برای داشتنش داشتم

دلتنگ آنکه هرگز 

 معنای عشق را نفهمید

دلتنگ  انکه تنها میهمان قلبم بود

گله دارم ، 

از خودم گله دارم

منی که میدانستم وفا و صداقت

جای خود را به خیانت و دورنگی داده

اما باز قلبم را بازیچه هوس کردم

با نگاهی ملتمس از چشمانم میخواهم که ببارند

ببارند و آتش این عشق نافرجام را خاموش کند

شاید زمان بهترین مرحم  

برای قلب شکسته ام باشد

پس از زمان میخواهم هر چه سریع تر بگذرد شاید

مرحمی برای قلب خسته ام باشد

نظرات 3 + ارسال نظر
من میگم . . . جمعه 1 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:47 ب.ظ http://www.manmigam.com

افزایش بازدید وبلاگ شما
کاملا رایگان
لینک مطالب وبلاگ خود را کاملا رایگان در وبسایت ما قرار دهید
افزایش بازدید = افزایش رتبه در گوگل
www.manmigam.com

من میگم . . . جمعه 1 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:50 ب.ظ http://www.manmigam.com

افزایش بازدید وبلاگ شما
کاملا رایگان
لینک مطالب وبلاگ خود را کاملا رایگان در وبسایت ما قرار دهید
افزایش بازدید = افزایش رتبه در گوگل
www.manmigam.com

دل نوشته ها جمعه 1 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:18 ب.ظ http://hb.blogsky.com/

سلام
خیلی خیلی ممنون از محبت و لطف شما, افتتاح وبلاگتون رو هم بهتون تبریک میگم خیلی قشنگه و پر از احساس.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد